onsdag 30. mai 2012

Miraklenes tid er ikke forbi...

Undrenes tid er ikke forbi. Bloggen oppdateres etter en evighet ;) 
Jeg har lenge tenkt jeg skulle oppdatere, men så blir det liksom ikke.

I går hadde jeg min debut på TV. TV Vest har en serie gående om de lokale kjøpesentrene i serien "Kjøpesenteret", og i går sendte de i fra Maxi. Jeg hadde fått beskjed dagen før de kom om at vi skulle lage en invitasjon til sommerfest. Her er resultatet. 
Mønsterpapir i fra My Mind Eyes, stempel, halvperler og blomster i fra Storyteller.

Det neste er med papir i fra Graphic45 sine lekre babyserie Little Darlings, blonde, blomster og halperler i fra Storyteller.

Det siste er også med ark i fra Little Darlings, motiv i fra Linda Design, stempel, blomster og Perler og Krystaller i fra Storyteller, blonde i fra Papirdesign.

Ingen kommentarer: